התפתחות תפיסות אינטואיטיביות של תלמידים אודות מושג

                                                                                                                                              

התפתחות תפיסות אינטואיטיביות של תלמידים אודות מושג האינסוף
כתבו: שרון אביטן ופרלה נשר
מדור:
מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר:
תיאור מחקר העוסק בהתפתחות אינטואיטיבית של תפיסת האינסוף בקרב תלמידים
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

 
חקירה מונחית המולידה הפתעות והרכבת שאלות על-ידי תלמידי

                                                                                                                                              

חקירה מונחית המולידה הפתעות והרכבת שאלות על-ידי תלמידים
כתבה: אבי סיגלר
מדור:
זה קרה לי בכיתה
תקציר:
בעיות בגאומטריה המהוות קרקע פורייה לפעילות של חקר מונחה בכיתה
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

הערה: במאמר זה יש סרטון. ניתן לצפות בסרטון באמצעות גרסת acrobat 9 ומעלה. אם איכם מצליחים לצפות בו - ניתן לעדכן גרסה בקישור זה. 

 
דרכי התייחסות שונות לטעויות תוך כדי הוראת אי-שוויונות

                                                                                                                                              

דרכי התייחסות שונות לטעויות תוך כדי הוראת אי-שוויונות
כתבו: איריס שרייבר ופסיה צמיר
מדור:
מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר:
השוואה בין שתי גישות הוראה: "התמקדות בנכון" לעומת "דיון בשגיאות"
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

 
בעיות מילוליות בהוראת מתמטיקה בחטיבה העליונה

                                                                                                                                              

בעיות מילוליות בהוראת מתמטיקה בחטיבה העליונה
כתבו: פיטר סמובול, נתן שטיינברג, יוסף חפץ, אריאל אוברשטיין
מדור:
חשיבה מתמטית
תקציר:
מודל לפתרון בעיות מילוליות וסקירת סגנונות פתרון
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

 
מבט על הכנס הארצי להוראת מתמטיקה – תשע"ב

                                                                                                                                              

מבט על הכנס הארצי להוראת מתמטיקה – תשע"ב
מערכת על"ה
מדור:
כנס ארצי תשע"ב
תקציר:
אוסף של שקפים מהמצגות שהוצגו בכנס
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

 
להמשך המאמר...



Home2
פיצוחים
home3


המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 6/1.07 עבור האגף לתכנון ולפיתוח תוכניות לימודים, המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

כל הזכויות שמורות לאגף המיחשוב, אוניברסיטת חיפה | עיצוב וביצוע: שני זילברמן, אגף המחשוב