פיתוח חשיבה מתמטית של תלמידים בפתרון בעיות מילוליות

                                                                                                                                              

פיתוח חשיבה מתמטית של תלמידים בפתרון בעיות מילוליות  
כתבו: יפים כץ ומאיה כץ
מדור:
משולחנו של מורה
תקציר: 

מקור: על"ה 48, תשע"ג 2013.


 
מבעד לעדשה של המתמטיקה הוֵודית - מבט שונה על ביטויים אל

                                                                                                                                              

מבעד לעדשה של המתמטיקה הוֵודית - מבט שונה על ביטויים אלגבריים מוכרים  
כתבה: עטרה שריקי
מדור:
אפשר גם אחרת
תקציר: 

מקור: על"ה 48, תשע"ג 2013.

 
מציאת הערך המקסימלי או המינימלי של פונקציה ריבועית בשנ

                                                                                                                                              

מציאת הערך המקסימלי או המינימלי של פונקציה ריבועית בשני משתנים בגישה אלגברית
כתב: עלי עותמאן
מדור: חקירה מתמטית
תקציר:
 
מקור: על"ה 48, תשע"ג 2013.

 
הוראה בדרך של יצירת רצף הצלחות כדרך להפחתת חרדה ממתמטי

                                                                                                                                              

הוראה בדרך של יצירת רצף הצלחות כדרך להפחתת חרדה ממתמטיקה  
כתבו: שרה הרשקוביץ ושרה רוטנברג
מדור:
מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר: 

מקור: על"ה 48, תשע"ג 2013.

 
האם הטענה ההפוכה נכונה? ואם כן איך מוכיחים אותה?

                                                                                                                                              

האם הטענה ההפוכה נכונה? ואם כן איך מוכיחים אותה?  
כתב: אבי סיגלר
מדור: משולחנו של מורה
תקציר: 

מקור: על"ה 48, תשע"ג 2013.

 
להמשך המאמר...



Home2
פיצוחים
home3


המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 6/1.07 עבור האגף לתכנון ולפיתוח תוכניות לימודים, המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

כל הזכויות שמורות לאגף המיחשוב, אוניברסיטת חיפה | עיצוב וביצוע: שני זילברמן, אגף המחשוב