קו המים

קו המים - סימולציה למילוי כדים  

אופי הפעילות:  פעילות אינטראקטיבית מאת Desmos בה חוקרים את הגרף של מילוי כדים שונים לצד סימולציה. ראשית התלמידים מתנסים בשרטוט גובה פני המים בכד לפי הזמן. הם יכולים להשוות בסימולציה את הגרף שלהם ושל הכד. לאחר שהצליחו הם יכולים לשרטט כד משל עצמם ולתת לשאר התלמידים כאתגר – כיצד יראה הגרף עבור הכד שיצרו.

 
   
 
סיפורי גרפים

סיפורי גרפים
 

מקור:
Dan Meyer
אופי הפעילות:
פרוייקט מאת dan meyer בו סרטונים קצרים המתארים סיטואציות שונות מהחיים, סיפור קצר כגון ניפוח בלון, כדור מתגלגל, סיבוב בקרוסלה. על התלמידים לצפות בסרטונים, לתאר ולהבין את הסיטואציה הנתונה, ולהרכיב גרף מתוך הנתונים בסרטון. ראו הרצאה מומלצת של TED כיצד מציע דן מאייר לעשות שינוי בכיתת המתמטיקה.
 
 

תגובות (0)

 
 
התספורת של גל

התספורת של גל  
 

מקור:
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות:
דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה 21 בשאלון 801. ביישום מושם דגש על השיפועים השווים בגרף. יש אפשרות לשנות את השיפועים ולבדוק כיצד משתנה קצב גידול השיער. כמו כן יש הנחיות בדף העבודה לענות על כל סעיפי השאלה.
 
 

תגובות (0)

 
 
צביעת צורות

צביעת צורות  
 

מקור:
המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות:
דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת ההתאמה בין הפונקציה של שטחים בצורות שונות המתמלאים בצבע לפי הזמן, לבין הגרפים שלהם. ניתן לדון באופי השונה והדומה של קצב השתנות הפונקציות.
 
 

תגובות (0)

 
 
ספר סיפור

ספר סיפור 
 

מקור:
nrich
אופי הפעילות:
בפעילות האינטראקטיבית של nrich, מטייל אדם בשדה אחו סביב העז שלו. ביכולתך להזיז את האדם בעזרת החיצים ולעקוב בגרף אחר מרחק האדם מהעז לפי הזמן. במשימה עליך ליצור מסלולים של האדם לפי גרפים נתונים.
 
 

תגובות (0)

 
 
להמשך המאמר...
<< התחלה < קודם 1 2 הבא > סוף >>

תוצאות 1 - 5 מ 8



Home2
פיצוחים
home3


המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי - הפרויקט מבוצע עפ"י מכרז 6/1.07 עבור האגף לתכנון ולפיתוח תוכניות לימודים, המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך.

כל הזכויות שמורות לאגף המיחשוב, אוניברסיטת חיפה | עיצוב וביצוע: שני זילברמן, אגף המחשוב